jueves, 30 de agosto de 2012

El que se haga pequeño como este niño, ése es el más grande en el Reino de los Cielos - Bere burua haur hau bezain txiki egiten duena, hura izango da handiena Zeruetako Erreinuan

« El que se haga pequeño como este niño, ése es el más grande en el Reino de los Cielos»


 
Evangelio según San Mateo 18,1-5.10.12-14.

De nuevo han comenzado los cotidianos días grises. Pasaron los instantes solemnes de mis votos perpetuos, pero esta gracia de Dios tan grande permanece en mi alma. Siento que soy toda de Dios, sé que soy su hija, siento que soy toda entera propiedad de Dios. Experimento eso incluso de manera física y sensible. En todo estoy completamente tranquila porque sé que pensar en mí es asunto del Esposo. Me olvido completamente de mí misma.

Mi confianza en su misericordiosísimo Corazón no tiene limites. Estoy continuamente unida a él. Me doy cuenta que es como si Jesús no pudiera ser feliz sin mí, ni yo sin él. Sin embargo comprendo muy bien que siendo él Dios es feliz en sí mismo, y que para su felicidad no tiene absolutamente ninguna necesidad de ninguna criatura, pero es su bondad que le fuerza a darse a su criatura, y esto con una inconcebible generosidad.

Santa Faustina Kowalska (1905-1938), religiosa


Diario

"Bere burua haur hau bezain txiki egiten duena, hura izango da handiena Zeruetako Erreinuan"
San Mateoren Ebanjelioa 18,1-5.10.12-14


Berriro hasi dira ohiko egun grisak. Nire behin betiko boto nagusien uneak igaro ziren, baina Jainkoaren grazia handi hau nire ariman darrai. Sentitzen dut Jainkoarena naizela erabat, Bere alaba naizela dakit, sentitzen dut oso-osorik Jainkoarena naizela. Hori nabaritzen dut era fisiko eta nabarmenean ere. Denetan guztiz lasai nago badakit eta niregan pentsatzea Senarraren kontua dela. Nitaz guztiz ahaztuta nago.

Nire konfiantza Bere Bihotz guztiz errukitsuan ez du mugarik. Berari bat egina nago etengabean. Konturatzen naiz ematen duela Jesus ni gabe zoriontsu ez dela, ez eta ni ere Bera gabe. Dena dela, oso ondo ulertzen dut Bera Jainkoa izanik Bere baitan zoriontsua dela, eta Bere zorionerako ez duela sorkarien inongo beharrik, baina Bere onberatasunak behartzen du Bere sorkariari Bere burua ematera, eta hau egiten du eskuzabaltasun zoragarriaz.
 
Santa Faustina Kowalska (1905-1938), erlijiosa

Egunkaria



No hay comentarios:

Publicar un comentario